Cuma, Mayıs 06, 2011

Matris Katil katletmeye devam ediyor...

Yapmış olduğunuz yapıcı yorumlarınız için teşekkür ederim. Sizin de belirttiğiniz gibi, evet ben bir "Türkçe Katiliyim" ve size mail atmamın sebebi birazda dilbilgisi konusunda beni aşağılayın yerin dibine sokun diyeydi. Gece gece biraz da dikkatsizlik var tabi ki ama genel olarak rezil kötü durumdayım ve dilbilgimi geliştirmem şart biliyorum. Fakat bakın ben bu yaşıma(21) kadar dilbilgisi hakkında bu kadar eleştiri almadım hocalarımdan ve üstüne gidemedim bu yüzden. Şimdi ise bir kaç yıldır hayalim reklamcı olmak ve çok büyük bi eksiklik var üzerimde, bu da dediğiniz gibi dilbilgisi. Üstünde çok çalışacağım size hatasız bir mail atacağım bir gün. Tekrar teşekkür ederim.   


- - - - - 


Devam edeyim:


Yapmış olduğunuz yapıcı - arka arkaya yapmak fiili... Kötü ifade, dikkatsiz yazma örneği.


birazda - biraz da olacak...


tabi ki - tabii ki olacak; tabi derseniz, bağlı veya bağımlı ve hatta basan yayan anlamına geliyor...


bir kaç - birkaç olacak


:(


www.tdk.gov.tr adresini gezerek başlayın çalışmaya isterseniz.


Başarılar.