Çarşamba, Ağustos 07, 2013

Rumuz - Tomris: "Başlangıç olarak öneriler verebilir misin?"

Ben İzmir'de Halkla İlişkiler ve Reklamcılık okuyorum. c1 seviyesinde İngilizcem  b2 seviyesinde Almancam var, yayınlanmış bir de kitabım bulunmakta yani yazı ile alakam var. Reklamcılık alanına yönelmek istiyorum. Bana başlangıç olarak öneriler verebilir misin? Çok teşekkür ederim.

- - -

Hmm!  Kısa, kesin yazan bir genç. Ne istediğini çok net yazmış. Yaşımı bilmediğinden herhalde, "verebilir misin" demiş...

Reklam ve Halkla İlişkiler okuyorsunuz madem, reklamcılık alanına yönelmek için bölüm dersleriniz ve hocalarınız size yön göstermiyor mu, gösteremiyor mu? Çok mu teorik kalıyorlar yoksa? Uygulama deneyimleri mi yok?

Yazık.

Bu tür sorulara bu blogda defalarca cevap verdim.

Lütfen Arşiv bölümünü sıkıca inceleyin. Hâlâ sormak isteyiceğiniz şeyler olursa tekrar yazın.

Haluk Mesci