Perşembe, Ağustos 24, 2006

Rumuz : 'Teta Alfa' - Kimseye inanmayın

Öncelikle muhatap olacaklığınız tutmuş tebrikler.

REKLAMCILIĞINIZDAN ELEŞTİRİYE AÇIK OLMA GİBİ BİR ÖZELLİĞİNİZ KALDIYSA BUNU YAYINLAYIN. AÇIKÇASI BEN SİZİN YANLIŞ YÖNLENDİRDİĞİNİZE İNANDIĞIM ARKADAŞLARA BİR YOL GÖSTERMEK İSTİYORUM. SONRA SİZİNDE CEVAP HAKINIZ VAR TABİ İSTER BENİ ELEŞRİRİRSİNİZ İSTER MUHATAP OLMAZSINIZ, BEN ALIŞKINIM, HAYIR KIZGIN DEĞİLİM ALIŞKINIM.

ARKADAŞLAR!!!!!!!

Haluk Mesci, Media Chat (sektörde nasıl tutunurum kitabı) gibi kaynaklar sektörün teşbihte hata olmaz dinazor kaynakları. Yok be her söyledikleri hatalı demiyorum. Çok kilit noktalada sizleri karamsarlığa sürüklediklerinden bahsetmek istiyorum ben. ilk olarak imla falan geçin bu geyiği benim bir fikrim var Allah sizi inandırsın ne dinazorlar ne sektörün ingilizce ağızlı yeni yetmeleri bu fikri üretemez külliyen orjinal. Şimdi bu fikir yayınlandığı ülkede livays (ingilizce bilmiyorum da), likupır alayını silmezse ne olayım. İngilizce meselesine gelelim, ajansların çoğu yabancı ortaklı malum ama onu da geçin be kardeşim Türkiye'de ki reklamlara bir bakın; yani siz reklam fikri bulacaksınız tercümanlık yapmayacaksınız. Şimdi diyeceksiniz ki ''biz bilmiyor muyuz bunu ajanslar ingilizce istiyor sular seller gibi hemde'' ya tamam arkadaşlar ama bu adamların sektörlerini zorlaştırarak yücelttiklerini anlamıyor musunuz, kendilerini iç görü creatif beyin gibi süslü laflarla ulaşılmaz birer abide kıldıklarını görmüyor musunuz.. İngilizce gereksiz. ben öyle diyorum ondan gereksiz. sen kimsin? ben senim senin gibi sektöre girmek isteyen biriyim ama yooo aşağılama sakın beni ÇÜNKÜ BEN YA-RA-TI-CI-YIM gerçekten yaratıcıyım. ingilizce-imla-ajans tecrübesi-staj gibi geyiklere karnım tok ben bu sorunları aşarım şimdi biri bana çalış çabala kendini geliştir diyecek... hoop dedik... Ben benim kendi yöntemlerimi kendim bulurum OLMASADA YARATIRIM BEN YARATIRIM BEN YAPARIM NASIL? Arkadaşlar kimseye inanmayın kendi yolunuzu kendiniz çizin evet fikirlerinizi çalacaklar ama yılmayın kendi markanızı yaratın NASIL? Arkadaşlar İnanın bana Cem Uzan Ali Taran'a seçim kampanyasını teslim ederken aklında tek şey vardı İMLA KURALLARI, Serdar Erener POMAN'ı yaparken bunun bir çocuk reklamına dönüşeceğini sonra yurtsever benzinle Medina ve turgul' un Cem Yılmazlı opet reklamındaki mizah anlayışlı reklamına karşı stratejik ve daha önce cola turka da işe yaramış olan miliyetçilik .................................. evet bunların hepsini hesapladı.....HESAPLADI(!) çünkü İMLA ÇOKÖNEMLİDİR. Sizi tanımıyorum ama benim gibi düşünüyorsanız YILMAYIN. Karanlıkta kaldıysanız sesime gelin size söylüyorum inançlı olun. YOLUNUZU KENDİNİZ ÇİZİN. Hoşçakalın.

Not: Sayın Haluk Mesci iyi.

- - - - - - - -

Hmm! Ne diyorsun kardeşim sen ya ?

Önce dilinin kurallarına saygı göstermesini öğren. Ondan sonra yaratıcılık, işe girme-girememe, strateji vs tartışmaya giriş. Bu imlayla, allame olsan on para etmezsin. Etsen etsen, bu çağdaki pek çok genç (!) gibi Türkçenin de, bu ülkedeki yaşamın da içine eden aldırmaz kafanın, umursamaz anlayışın, saygısız tutumun kök salmasına yardım edersin. Efendi ol. İnsan ol. Ondan sonra reklamcı belki olursun.