Pazartesi, Ağustos 21, 2006

Rumuz : 'Su İzi' - Ön hazırlık...

İnternet günlüğünüzü yeni keşfettim. İsminizi daha önce iyi bir yazar ve reklamcı olarak duymuştum. İnternet günlüğünüzde gençlere samimiyetle yol gösteriyor olmanız şaşırttı doğrusu; tabi ki sevindirdi de. İnsanlar 'iyi' olduktan sonra yeni yetişenlerle, genç kuşakla pek ilgilenmiyorlar, diye biliyordum.

TED Ankara Koleji mezunuyum. İletişim ve Tasarım bölümünü düşünüyorum. (Bu bölümden reklamcı da olunabiliyor. :)) Yetenek sınavına gireceğim.Kompozisyon sınavının medya/iletişim ile ilgili bir konuda olacağını söylediler. Sınava girmeden bu alanda makale, yazı vs. okuyup bir ön hazırlık yapmamın faydalı olabileceğini düşündüm. Bana bu konuda
önerebileceğiniz internet sitesi/yayın/kitap var mı? Önbilgi edinmek ve düşünsel hazırlık yapmak istiyorum.

İlginize teşekkür ederim.

- - - - -

İlginize asıl ben teşekkür ederim. İltifat etmişsiniz. Gençler konusunda bir şeyler yapmaya çalışıyorum işte.

Hmm! Sınav ne zaman olacak bilmiyorum ama umarım bir alay şeyi hazırlık niyetiyle okuyup kafanızı karıştırmazsınız.

Ankara Üniversitesi İletişim Fakültesinin sitesine derin ve geniş bir göz atın bakalım aklınızdan geçen bu tür bir kaynak mı : http://ilef.ankara.edu.tr

TED Ankara Koleji mezunu olduğunuza göre, İngilizceniz iyidir. Bir de şuraya, Daniel Chandler'in ünlü Media Studies sitesine bakın : http://www.aber.ac.uk/media/index.php

Sonra bana bir e-posta daha atın ve işinize yarayıp yaramadıklarını belirtin.

Kitaplar için, büyük bir kitapçıya girip raflarını inceleyin. Başta Reklamcılık Vakfı olmak üzere, MediaCat yayınlarını ve Üniversitelerin iletişim - medya konulu yayınlarına bakın. Aradığınız gibi bir iki kitap mutlaka çıkacaktır.

Başarılar dilerim.