Salı, Temmuz 04, 2006

Rumuz : "Evrene Kozmik Perspektif" - Nedir bu yaa ?? Uzay mekiii falan

Hmm ! Kozmik Perspektif arkadaşımızdan şirin bir cevap gelmiş ! Buyrun :

hocam valla saygısızlık ettiysem özür dilerim ama ben açık olmak istedim : ) bilmem belkide daha derin yaklaşmak istedim konuya.ama bakın, valla dilbilgim çok iyidir, samimiyim.cicero'dan caesar'dan metin çevirdik hocam lütfen, hakkımı yedirtmem : ) ) herneyse canım hocam, ya valla çok şirinsiniz : ) ) tabiki işin içine girince herbi ayrıntıya dikkat edicem.sonuçta rahat olalım dedim. he bi de şu var hocam, beni günümüz gençliğiyle bir tutmazsanız sevinirim. çünkü değilim. ben"yaptım ki" "geldi ki" gibi abuk sabuk bir türkçe kullanan,"son paramızı şaraba verdik"diyen, tek derdi, kapitalizmi desteklemek için alışveriş yapmak olan, çevresinden bihaber, kendine özgülüğünü yitirmiş, sevgisini ifade edemeyen, 24 saat aşk geyiği yapan, oturup hayata dair iki düşünce üretmeyen, o sığ gençlikle aynı kategoride değilim çok şükür. o konuda kendime haksızlık ettirmem. hakkımda önyargılar oluşmuş kafanızda ama sorun değil. valla hocam samimi soruyorum,okumak ve düşünmek dışında ne yapılabilir?hem okuyorum hem konuşuyorum bunları arkadaşlarımla. zen olcaz yakında : ) ) ) neyse hocam, kendinize iyi bakın,çok sevgiler, hemde içten : ) ) )

Peki. Bir ricam var. Madem 'o gençler' gibi değilsiniz ve dilbilginiz iyi, şu metninizi yazım kurallarına göre düzeltip gönderir misiniz lütfen, buraya o haliyle koyayım bakalım nasıl olacak ?